Donnerstag, 2. Mai 2013

Lægeforening: Lovindgreb er aftalt spil

Praktiserende Lægers Organisation mener, at opsigelsen af lægers overenskomst er aftalt spil.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/laegeforening-lovindgreb-er-aftalt-spil

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen