Regentparret går fredag om bord på Kongeskibet Dannebrog og markerer dermed starten på en ny sommertogt-sæson. Se, hvor regentparret kommer på besøg.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/nu-staevner-kongeskibet-ud-mod-sommeren
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/nu-staevner-kongeskibet-ud-mod-sommeren
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen