NORDKOREA: Nordkoreas højesteret har idømt den amerikanske statsborger Kenneth Bae 15 års hårdt arbejde i en fængselslejr i Nordkorea for forbrydelser mod staten, oplyser det nordkoreanske nyhedsbureau KCNA ifølge Reuters.Kenneth Bae har været tilbageholdt siden november sigtet for »forbrydelser der havde til formål at vælte Den Demokratiske Folkerepublik Korea«.BNB/Reuters
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/nordkorea-idoemmer-amerikaner-15-aars-haardt-arbejde-0
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/nordkorea-idoemmer-amerikaner-15-aars-haardt-arbejde-0
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen