Mittwoch, 1. Mai 2013

Nordkorea idømmer amerikaner 15 års hårdt arbejde

NORDKOREA: Nordkoreas højesteret har idømt den amerikanske statsborger Kenneth Bae 15 års hårdt arbejde i en fængselslejr i Nordkorea for forbrydelser mod staten, oplyser det nordkoreanske nyhedsbureau KCNA ifølge Reuters.Kenneth Bae har været tilbageholdt siden november sigtet for »forbrydelser der havde til formål at vælte Den Demokratiske Folkerepublik Korea«.BNB/Reuters



via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/nordkorea-idoemmer-amerikaner-15-aars-haardt-arbejde-0

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen