Freitag, 2. August 2013

Kvinde hastet på hospitalet efter badeulykke

En yngre kvinde er hastet på Rigshospitalet efter en badeulykke først på aftenen ved Kilometerbroen ved Amager Strandpark.Det oplyser vagtchef John Hansen fra Københavns Politi til bt.dk.»Vi betragter det som en ulykke, hvor den yngre kvinde kommer under vand. Hvor længe, hun har opholdt sig under vandet, ved jeg ikke, men hun bliver efterfølgende reddet op og kørt på hospitalet,« siger John Hansen til bt.dk.Vagtchefen kender ikke kvindens tilstand, men oplyser, at den seneste melding var, at hun var i live.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/kvinde-hastet-paa-hospitalet-efter-badeulykke

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen