Tusindvis af egyptere kræver med demonstrationer den afsatte præsident genindsat. Politiet har bebudet, at man vil iværksætte en blokade, så egypterne kan komme ud af de såkaldte sit in-demonstrationer, men ikke ind.
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/politiet-bruger-taaregas-mod-egyptiske-demonstranter
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/politiet-bruger-taaregas-mod-egyptiske-demonstranter
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen