Mindst 20.000 indbyggere i den tyske by Dortmund bliver søndag eftermiddag evakueret efter fundet af en 1,5 ton tung ueksploderet bombe fra 2. Verdenskrig, skriver flere tyske medier.Ifølge Bild.de forventer myndighederne at have desarmeret bomben klokken 15.30.BNB
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/20.000-tyskere-evakueres-efter-bombefund
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/20.000-tyskere-evakueres-efter-bombefund
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen