Samstag, 16. November 2013

22 dræbt i indisk lastbilulykke

INDIEN: En lastbil fyldt med arbejdere væltede lørdag på en landevej i det sydlige Indien. 22 mennesker har mistet livet, heriblandt flere kvinder og børn, oplyser politiet i byen Belgaum til AFP.»Lastbilen væltede, da føreren mistede herredømmet og ramte midterrabatten på hovedvejen,« fortæller politichef Chandra Gupta, der oplyser, at man vil sigtet lastbilchaufføren for hensynsløs kørsel.En af de 12 overlevende passagerer har ifølge AFP fortalt, at chaufføren var døsig og kørte alt for stærk.



via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/22-draebt-i-indisk-lastbilulykke

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen