Sonntag, 3. November 2013

Ægtepar fanget af vandet i Vadehavet

Et ægtepar er søndag eftermiddag blevet fanget af vandet i Vadehavet på halvøen Skallingen nord for Esbjerg. De to personer er ikke i stand til at komme tilbage til fastlandet, fordi vejen derud står under vand. Det oplyser Syd- og Sønderjyllands Politi. Redningsfolk arbejder i øjeblikket på at få dem bragt sikkert ind igen, og ifølge jv.dk er der telefonisk kontakt mellem ægteparret og indsatslederen på stedet. Skallingen er en syv kilometer lang og ubeboet halvø i det nordlige Vadehav mellem Blåvand og Fanø.B.dk følger sagen...



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/aegtepar-fanget-af-vandet-i-vadehavet

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen