Sonntag, 3. November 2013

Kæmpebombe uskadeliggjort i Tyskland

Det lykkedes søndag tyske bombeeksperter at desarmere en 1.800 kilo tung ueksploderet bombe fra Anden Verdenskrig. Forinden blev 20.000 indbyggere i Dortmund evakueret.



via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/kaempebombe-uskadeliggjort-i-tyskland

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen