Hjælpen er nu begyndt at komme ud i det katastroferamte Filippinerne, men mange områder mangler både mad og vand, fortæller en udsending fra Folkekirkens Nødhjælp.
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/nu-begynder-filippinerne-at-faa-noedhjaelp
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/nu-begynder-filippinerne-at-faa-noedhjaelp
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen