Samstag, 16. November 2013

Nu begynder Filippinerne at få nødhjælp

Hjælpen er nu begyndt at komme ud i det katastroferamte Filippinerne, men mange områder mangler både mad og vand, fortæller en udsending fra Folkekirkens Nødhjælp.



via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/nu-begynder-filippinerne-at-faa-noedhjaelp

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen