Sonntag, 3. November 2013

S: Løkke gemmer sig bag Facebook

Lars Løkke Rasmussen vælger den nemme udvej, når han skriver på Facebook, at han har betalt for meget i skat i 2012, mener Pernille Rosenkrantz-Theil, som stadig savner svar fra V-formanden.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/s-loekke-gemmer-sig-bag-facebook

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen