Lars Løkke Rasmussen vælger den nemme udvej, når han skriver på Facebook, at han har betalt for meget i skat i 2012, mener Pernille Rosenkrantz-Theil, som stadig savner svar fra V-formanden.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/s-loekke-gemmer-sig-bag-facebook
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/s-loekke-gemmer-sig-bag-facebook
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen