Transportminister Pia Olsen Dyhr (SF), som jo ikke er den, der underspiller egen indsats, meddelte torsdag offentligheden, at hun nu agter at slå et ordentlig slag for fremme af cyklismen. Hun vil gøre det lovligt for cyklister at dreje til højre, selv om der er rødt lys. Dog, som hun understregede, under iagttagelsen af alle mulige hensyn og stor forsigtighed. Nu ville det blive endnu lettere at cykle, jublede hun og forudså et gevaldigt boom for den tohjulede.
via www.b.dk http://www.b.dk/groft-sagt/socialistisk-hoejresving
via www.b.dk http://www.b.dk/groft-sagt/socialistisk-hoejresving
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen