Vi skal hele tiden udfordre vores velfærdssamfund, så vi får mere ud af kronerne og eliminere de udgifter, der ikke giver nok værdi for pengene. Men Venstres nulvækst giver ikke mening i forhold til en fremtid med stadigt flere ældre, flere med kroniske sygdomme og nye muligheder for behandling..
via www.b.dk http://www.b.dk/kommentarer/venstre-underminerer-adgangen-til-sundhed
via www.b.dk http://www.b.dk/kommentarer/venstre-underminerer-adgangen-til-sundhed
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen