Sonntag, 24. November 2013

Venstre underminerer adgangen til sundhed

Vi skal hele tiden udfordre vores velfærdssamfund, så vi får mere ud af kronerne og eliminere de udgifter, der ikke giver nok værdi for pengene. Men Venstres nulvækst giver ikke mening i forhold til en fremtid med stadigt flere ældre, flere med kroniske sygdomme og nye muligheder for behandling..



via www.b.dk http://www.b.dk/kommentarer/venstre-underminerer-adgangen-til-sundhed

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen