Montag, 2. Dezember 2013

Nyborgs borgmester valgt under buh-råb

Mandag kort efter klokken 17 blev Venstres Kenneth Muhs (V) som ventet valgt til Nyborg Kommunes kommende borgmester. Det skete under høje buh-råb og hånlige grin fra de omkring 100 utilfredse borgere, der havde fyldt tilhørerpladserne i byrådssalen.Mens Kenneth Muhs fik borgmesterkæden hængt om halsen, havde yderligere op mod 600 borgere samlet sig uden for rådhuset for at protestere mod, at byrådet valgte Kenneth Muhs i stedet for Erik Christensen (S) fra Socialdemokraterne, som vælgerne ellers pegede på ved kommunalvalget 19. november.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/nyborgs-borgmester-valgt-under-buh-raab

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen