I flere kommuner arrangerer borgere optog for at protestere mod den måde, deres lokalpolitikere forvalter deres stemmer på. Mandag er 600 utilfredse borgere mødt op foran rådhuset i Nyborg.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/utilfredse-borgere-protesterer-mod-konstitueringer
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/utilfredse-borgere-protesterer-mod-konstitueringer
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen