Mads Christiansen fik en hovedrolle i sejren over Kroatien, som han syntes spillede en glimrende kamp mod danskerne.- Det blev virkelig en kamp for os mod dem. Det var fint at blive presset. Det var på ingen måde så nemt, som det har været i nogle af de andre kampe, og det er i høj grad i kraft af vores publikum og hjemmebane, at vi løser den opgave, siger Mads Christiansen.- Der var lidt nerver på, tror jeg. Det var næsten for længe at gå og vente på den her kamp, og kroaterne skal have kæmperos for den klasse, de bragte ind i kampen.
via www.b.dk http://ift.tt/1ePz3WV
via www.b.dk http://ift.tt/1ePz3WV
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen