UKRAINE: Lørdag forsøgte omkring 100 demonstranter at indtage det ukrainske energiministeriums hovedbygning i hovedstaden Kiev. Det fortæller den ukrainske energiminister Eduard Stavytsky ifølge nyhedsbureauet Reuters.»Der var et forsøg på at indtage bygningen. Omkring 100 bevæbnede mennesker kom. Jeg gik hen til dem og sagde, at hvis de ikke fredeligt forlod bygningen, kunne hele det ukrainske energisystem kollapse,« siger Eduard Stavytsky til Reuters.Demonstranterne forlod bygningen, men ifølge energiministeren har de i stedet blokeret indgangen til bygningen udefra.
via www.b.dk http://ift.tt/1mGatJi
via www.b.dk http://ift.tt/1mGatJi
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen