DHF-formand Per Bertelsen er forundret over den kroatiske landstræners kritik, som danskeren betegner som unfair.Den kroatiske landstræner Slavko Goluza var tilsyneladende i sine følelsers vold, da han skulle forklare nederlaget til Danmark i semifinalen. Dommerne var på danskernes side, og i øvrigt var kroaterne blevet indkvarteret under forhold, der kun var dyr værdige, klagede han på det efterfølgende pressemøde.Et unuanceret udbrud, der umiddelbart siger mere om afsenderen end om målet for kritikken.
via www.b.dk http://ift.tt/1l9TsvD
via www.b.dk http://ift.tt/1l9TsvD
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen