Donnerstag, 24. April 2014

Den røde konkurrencestat

I en socialdemokratisk optik er Danmark blevet en konkurrencestat, når staten, der nu hedder ’Fællesskabet’, besidder den endelige dispositionsret over hver enkelt danskers private økonomi, som nu er alt andet end privat.



via www.b.dk http://ift.tt/QJc5ch

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen