I en socialdemokratisk optik er Danmark blevet en konkurrencestat, når staten, der nu hedder ’Fællesskabet’, besidder den endelige dispositionsret over hver enkelt danskers private økonomi, som nu er alt andet end privat.
via www.b.dk http://ift.tt/QJc5ch
via www.b.dk http://ift.tt/QJc5ch
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen