Det er en utryg verden, vi lever i. Der er stor usikkerhed omkring de fleste ting i livet. Mange spørgsmål forbliver ubesvaret i takt med at dagene går. Det kan skabe utryghed og gøre folk bekymrede. Og der er nok af ting at være bekymret over og bange for. Det er bestemt ikke, fordi jeg ønsker at forklejne folks følelser. Dem tager jeg alvorligt, men jeg vil gerne udfordrer dem, fordi det viser sig ofte, at vi bekymrer os uden grund. Mange mænd vil mene, at kvinder bekymrer sig mest (hvilket nok desværre er rigtigt).
via www.b.dk http://ift.tt/1wS4Kbx
Foto: Steen Brogaard/Folketinget
via www.b.dk http://ift.tt/1wS4Kbx
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen