Montag, 2. Juni 2014

Regionsråds-formand: Vi skal gøre det bedre

Region Sjællands dårlige placering i en ny undersøgelse af landets sygehuse skyldes blandt andet, at regionen mangler kapacitet, siger regionsrådsformand Jens Stenbæk.

Foto: Henning Bagger






via www.b.dk http://ift.tt/1wS9uOk

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen