Søværnets Operative Kommando er fredag aften rykket ud med helikopter og både for at lede efter en mand, der er meldt savnet, efter hans båd er kæntret ved Tærø sydøst for Vordingborg. Det skriver eb.dk.Også politiet var fredag aften på vej til stedet, oplyser vagtchefen ved Sydsjællands- og Lolland-Falsters Politi til eb.dk.Politiet modtog anmeldelsen om kæntringen klokken 21.25.BNB
via www.b.dk http://ift.tt/1Ah5p7P
via www.b.dk http://ift.tt/1Ah5p7P
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen