Montag, 25. August 2014

Bombetrussel mod jobcenter lukker del af Odense

Jobcentret i Vindegade i det centrale Odense har modtaget en bombetrussel mandag eftermiddag. Området er afspærret, og flere bygninger bliver evakueret, skriver Fyens Stiftstidende.Ifølge avisen fik Odense Brandvæsen melding om bombetruslen klokken 13.36 og har sendt tre slukningskøretøjer til stedet.Fyns Politi samt en ambulance er ligeledes på stedet.Opdateres



via www.b.dk http://ift.tt/YUdH7s

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen