Jobcentret i Vindegade i det centrale Odense har modtaget en bombetrussel mandag eftermiddag. Området er afspærret, og flere bygninger bliver evakueret, skriver Fyens Stiftstidende.Ifølge avisen fik Odense Brandvæsen melding om bombetruslen klokken 13.36 og har sendt tre slukningskøretøjer til stedet.Fyns Politi samt en ambulance er ligeledes på stedet.Opdateres
via www.b.dk http://ift.tt/YUdH7s
via www.b.dk http://ift.tt/YUdH7s
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen