Konklusionen udfra både de aktuelle norske erfaringer og de danske historiske erfaringer er, at hvis VKO igen skulle få flertal alene, ville det være klogt af Dansk Folkeparti at gå med i regeringen.
via www.b.dk http://ift.tt/1kg62JW
via www.b.dk http://ift.tt/1kg62JW
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen