Sonntag, 3. August 2014

Borgerlig bogstavleg

Konklusionen udfra både de aktuelle norske erfaringer og de danske historiske erfaringer er, at hvis VKO igen skulle få flertal alene, ville det være klogt af Dansk Folkeparti at gå med i regeringen.



via www.b.dk http://ift.tt/1kg62JW

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen