De borgerlige vil bruge 15 millioner kroner ekstra på de danske krigsveteraner. Pengene skal blandt andet bruges på at etablere nye veteranhjem i Aarhus og København.
via www.b.dk http://ift.tt/1nsJim5
Foto: Keld navntoft
via www.b.dk http://ift.tt/1nsJim5
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen