Montag, 25. August 2014

Borgerlige vil oprette nye hjem til krigsveteraner

De borgerlige vil bruge 15 millioner kroner ekstra på de danske krigsveteraner. Pengene skal blandt andet bruges på at etablere nye veteranhjem i Aarhus og København.

Foto: Keld navntoft






via www.b.dk http://ift.tt/1nsJim5

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen