Danmark har lørdag aften vundet verdensmesterskabet i hold-VM i Polen. I et vildt løb, hvor Polen lagde stærkt fra land og vandt de fire første heat i overbevisende stil, lavede Danmark et stærkt comeback og blev verdensmestre i et dramatisk allersidste heat, Niels-Kristian Iversen Iversen i det sidste sving lavede en satset overhaling og sikrede VM-guld.
via www.b.dk http://ift.tt/1pPwWF5
Foto: Tytus Omijewski
via www.b.dk http://ift.tt/1pPwWF5
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen