Danskere, der arbejder på deltid, er mere tilfredse med jobbet og tilværelsen end deres nordiske naboer, viser undersøgelse. Glæden ved deltid underminerer dog velfærdsstaten, mener eksperter.
via www.b.dk http://ift.tt/1uduRqN
via www.b.dk http://ift.tt/1uduRqN
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen