Sonntag, 3. August 2014

Danskerne er glade for at arbejde på deltid

Danskere, der arbejder på deltid, er mere tilfredse med jobbet og tilværelsen end deres nordiske naboer, viser undersøgelse. Glæden ved deltid underminerer dog velfærdsstaten, mener eksperter.



via www.b.dk http://ift.tt/1uduRqN

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen