Sonntag, 3. August 2014

Det handler om tis (igen)

Man ser det for sig. Der er tomt på nyhedshylderne, og en sommerramt redaktør på en formiddagsavis kigger på flokken af reportere, der er gået så meget i strømbesparende mode, at de har skruet ned for ventilationen på 1. sal.Redaktøren sukker og ved, at den her dag akkurat som dagen forinden – og forinden igen – ender med, at han sender et reporterhold ud dér, hvor danskerne er:Strandkanten. Halvnøgne mennesker og alibihistorier om rekordvarmt badevand, kort badeshortsmode og store is kan danskerne tilsyneladende ikke få nok af. Så det må vi prioritere.



via www.b.dk http://ift.tt/1kg60Sw

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen