Der er sket en stigning i antallet af unge, der vælger et efterskoleophold i det nye skoleår. Efterskolerne tilbyder unge en høj faglighed og et stærkt samvær, forklarer formanden for Efterskoleforeningen. Dansk Industri mener, det koster for meget for staten.
via www.b.dk http://ift.tt/1qgIHs8
via www.b.dk http://ift.tt/1qgIHs8
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen