Sonntag, 3. August 2014

Esbjerg tæt på ny angriber

Esbjerg skabte søndag en masse chancer og var godt kørende mod FC Nordsjælland, som man besejrede i alle kampene i Superligaen i sidste sæson, men skarpheden manglede.Selv om jyderne scorede to gange, måtte man gå fra banen med nul point i 2-3-nederlaget, og det skyldtes ikke mindst, at effektiviteten manglede hos de forreste.Godt nok scorede Martin Pusic i anden halvleg, men angriberen brændte et straffespark i kampen og var lige som kollega Mick van Buren meget uskarp, og nu er en ny offensiv-spiller meget tæt på at kunne tage konkurrencen op med dem.



via www.b.dk http://ift.tt/1s34NNx

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen