Sonntag, 3. August 2014

»Grænsen går ved selv at lægge kateter«

De pårørende skal inddrages mere i plejen af de syge og ældre, mener en række eksperter i sundhedsøkonomi og sundhedsydelser. Dansk Folkeparti er skeptiske.



via www.b.dk http://ift.tt/UK54Kb

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen