OBs angriberjagt har vist sig som en langtrukken affære, og sportschef Jesper Hansen holder kortene tæt til kroppen. Han vil således ikke spå om, hvorvidt fynboerne når at have en ny angriber med til næste weekends udekamp mod Brøndby.- Vi har før været tæt på, og jeg ved, at så længe vi ikke har en autograf på en aftale, så er vi i det, man kalder sonderings- og forhandlingsfasen. Og den har vi været i et stykke tid, siger Jesper Hansen til bt.dk.
via www.b.dk http://ift.tt/1nhfIPn
via www.b.dk http://ift.tt/1nhfIPn
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen