Sonntag, 24. August 2014

Politihund sætter tænderne i anmelder

En anmelder af et indbrud i Aalborg kom natten til søndag i nærkontakt med en politihund, skriver nordjyske.dk.Manden havde ringet til politiet for at anmelde tyveri af pallerammer fra et garageanlæg. Da politiet ankom, sendte de hunden ud for at lede efter gerningsmændene, men den fik i stedet fat i anmelderen.»Han sprang pludselig råbende frem, og så tog hunden ham i stedet. Han fik et bidsår i låret, og det var ærgerligt for både ham og politiet på stedet,« siger vagtchef Poul Badsberg til nordjyske.dk.Manden måtte en tur på skadestuen, men er udskrevet igen.



via www.b.dk http://ift.tt/1qF6ONy

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen