Et veloverstået EM med hele ni medaljer lover godt for det kommende OL om to år. Den danske landstræner, Nick Juba, er ikke tilfreds, medmindre det bliver til tre-fire medaljer.Ved OL i London 2012 blev det ikke til en eneste medalje for Danmark, der ellers har høstet 7 VM- og 15 EM-medaljer på langbane i de seneste fire år. Siden 1948 har Danmark kun vundet tre medaljer ved OL, men denne dårlige statistisk håber landstræner Nick Juba at bryde.
via www.b.dk http://ift.tt/YTqZRB
via www.b.dk http://ift.tt/YTqZRB
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen