Sonntag, 3. August 2014

Teenagere har ondt i knæene

Hver tredje teenager har ondt i knæene. De unge vil helst have en hurtig løsning, men vejen frem er målrettet træning, hvis det ikke skal udvikle sig til kroniske knæproblemer.



via www.b.dk http://ift.tt/1xSJnEp

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen