nyheder
Sonntag, 3. August 2014
Teenagere har ondt i knæene
Hver tredje teenager har ondt i knæene. De unge vil helst have en hurtig løsning, men vejen frem er målrettet træning, hvis det ikke skal udvikle sig til kroniske knæproblemer.
via www.b.dk http://ift.tt/1xSJnEp
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen
Neuerer Post
Älterer Post
Startseite
Abonnieren
Kommentare zum Post (Atom)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen