Montag, 25. August 2014

V: »De, der står lige præcis på den forkerte side af grænsen, har altid svært ved at forstå, hvorfor de står der«

Der vil altid være lande, der ikke forstår, hvorfor de ikke får nemmere adgang til Danmark med Venstres udlændingeudspil, påpeger partiets indfødsretsordfører. Brasilien står uden for lempelsen, men tiden kan ændre, hvor grænsen går, fastslår han.

Foto: HECTOR RETAMAL






via www.b.dk http://ift.tt/1qGaLSo

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen