Mittwoch, 24. September 2014

Aalborg leverede rædsels-halvleg i Aarhus

Aalborg Håndbold leverede en noget nær historisk dårlig 1. halvleg, da nordjyderne på udebane mod Århus Håndbold blot formåede at score sølle tre mål i de første 30 minutter.Det betød, at værterne fra Århus Håndbold var foran 13-3 ved pausen, og dermed var kampen reelt afgjort. Hele 16 minutter og 39 sekunder gik der af 1. halvleg, før Emil Berggren scorede Aalborgs første mål og reducerede til 1-6. Men det hjalp altså ikke meget, da det aarhusianske håndboldtog allerede var kørt af sted mod de to point.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1mTOKUE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen