Amerikanerne er for alvor stemplet ind i FN, siger statsminister Helle Thorning-Schmidt efter præsident Obamas tale til FNs Generalforsamling onsdag. Statsministeren glæder sig over, at amerikanerne vil bruge deres magt i kampen mod terror og Islamisk Stat.
via www.b.dk http://ift.tt/Y7PCcB
via www.b.dk http://ift.tt/Y7PCcB
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen