Dårligdommen fortsætter hos OB, der onsdag aften røg ud af pokalturneringen mod bundproppen Brønshøj fra 1. division.Fynboerne stillede ellers til start i stærkeste opstilling, og træner Troels Bech har da også erklæret, at OB satser på succes i pokalturneringen i denne sæson. Men OBerne skuffede stort og tabte 0-1, og der kan på ingen måde indvendes noget mod Brønshøjs sejr.
via www.b.dk http://ift.tt/Y7PA4w
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/Y7PA4w
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen