Mittwoch, 24. September 2014

Thorning: USA vil bruge sin magt mod IS

Amerikanerne er for alvor stemplet ind i FN, siger statsminister Helle Thorning-Schmidt efter præsident Obamas tale til FNs Generalforsamling onsdag. Statsministeren glæder sig over, at amerikanerne vil bruge deres magt i kampen mod terror og Islamisk Stat.



via www.b.dk http://ift.tt/Y7PCcB

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen