Donnerstag, 4. Dezember 2014

Bornedal i al beskedenhed

Ole Bornedal er ikke William Shakespeare. Det er derfor blevet en folkesport at drille instruktøren. Facebook er fyldt med ondskabsfuldheder. Folk snakker, de driller og de er onde. Manden har kun gjort ondt værre. Han sætter ved gud ikke sit lys under en skæppe. Han er meget stor i sit eget billede. Han er en slags Batman-Bergman i sin egen indre film. Han er derfor blevet stiktosset.En ond spiral er opstået, hvor kritikken er søgt overdøvet med en stadigt mere skinger modkritik fra en pissesur Ole. Hvad der kun har gjort drillerierne så meget sjovere og ondere.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1tUjZLT

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen