Freitag, 5. Dezember 2014

Mand alvorligt kvæstet efter togpåkørsel i Aalborg

En 32-årig mand blev sent fredag eftermiddag påkørt af et tog på Aalborg Banegård, oplyser Nordjyllands Politi.Politiet fik anmeldelsen kort før klokken 16.30, og brandvæsen og politi ankom hurtigt til stedet. Det viste sig, at manden var blevet påkørt af et langsomtkørende tog lige umiddelbart før perronen på banegården. Han blev reddet ud fra underdelen af toget og kørt på Aalborg Universitetshospital med svære kvæstelser.Den 32-årige mand kommer fra Aalborg, og hans pårørende er underrettet.



via www.b.dk http://ift.tt/1A12kH4

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen