Det var meget kedeligt, da Randers og SønderjyskE fredag aften spillede 0-0 i begge holds sidste kamp i efteråret.På forhånd var en af efterårets store overraskelser Randers FC udråbt til favoritter. Og det blev også en kamp, hvor 'Hestene' sad solidt på spillet, mens de forsøgte at lukke lidt af hullet op til FC Midtjylland på førstepladsen.
via www.b.dk http://ift.tt/1tSskkf
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1tSskkf
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen