Antallet af skoleklasser med mere end 24 elever er steget over de seneste år. Det er sket, selvom SF og Socialdemokraterne under valgkampen i 2011 plæderede for, at der maksimalt skal være 24 elever i klasserne på de yngste klassetrin.
via www.b.dk http://ift.tt/1AzhSDR
via www.b.dk http://ift.tt/1AzhSDR
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen