Sonntag, 22. Februar 2015

Hver fjerde elev går i en klasse med over 24 elever

Antallet af skoleklasser med mere end 24 elever er steget over de seneste år. Det er sket, selvom SF og Socialdemokraterne under valgkampen i 2011 plæderede for, at der maksimalt skal være 24 elever i klasserne på de yngste klassetrin.



via www.b.dk http://ift.tt/1AzhSDR

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen