Det er beboerne i almene boliger, der kommer til at betale en del af regningen for etableringen af 4.000 nye parkeringspladser i hovedstaden. »Dette er det rene galimatias,« siger direktør i hovedstadens største almene boligselskab.
via www.b.dk http://ift.tt/17ovqrq
via www.b.dk http://ift.tt/17ovqrq
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen