Sonntag, 22. Februar 2015

Overlæger har sjusket med forskningsmidler for over 650.000 kroner

En gennemgang af bilag fra konti tilhørende overlæger på Odense Universitetshospital afslører, at lægerne har brugt forskningsmidler for 650.000 kroner uden at angive formålet. Det tyder på, at der er blevet sjusket, vurderer professor i erhvervsjura.



via www.b.dk http://ift.tt/1D9GSCA

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen