Mittwoch, 25. März 2015

Anna Møller tvunget til VM-afbud

Når VM i cross afvikles på søndag på en travbane 30 km fra den kinesiske provinsby Guiyang, bliver det uden Danmarks mest spændende løbetalent. Anna Møller, som i den forgangne weekend vandt bronze ved DM på 10 km landevej, er blevet syg og har været nødt til at melde afbud.Det ærgerlige afbud fra den talentfulde løber betyder, at Danmark desværre ikke kommer til at stille hold i juniorklassen ved VM i cross. Det samme var tilfældet ved EM i cross tilbage i december, hvor Maria Larsens afbud kostede holdet en potentiel medaljeplacering.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1Bmvfp9

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen